Întrebări frecvente
📦 Comenzi
Cum pot plasa o comandă pe EmmetiStore?
Cum pot plasa o comandă pe EmmetiStore?
Puteți achiziționa online de pe site-ul emmetistore selectând produsele dorite și urmând instrucțiunile de finalizare a comenzii.
Cum știu dacă comanda mea a avut succes?
Cum știu dacă comanda mea a avut succes?
Vei primi un e-mail de confirmare cu toate detaliile comenzii. Dacă nu, vă rugăm să verificați folderul de spam sau să ne contactați.
Cum pot afla timpii de livrare pentru comanda mea?
Cum pot afla timpii de livrare pentru comanda mea?
Timpii de livrare pot varia în funcție de destinație și de tipul de material expediat.
Pentru informații precise despre termenele de livrare, vă rugăm să ne contactați. Vom fi bucuroși să vă oferim toate detaliile necesare.
💳 Plăți
Ce metode de plată acceptați?
Ce metode de plată acceptați?
Acceptăm plăți cu:
- Carduri de credit și de debit
Acceptăm principalele carduri de plată, inclusiv Visa, MasterCard și American Express. - ScalaPay – Plată în 3 sau 4 rate
- PayPal
- Transfer bancar
- Plată în numerar - Marca (unde este indicat)
- Klarna – Plată în 3 rate
- Satispay
Este plata sigură?
Este plata sigură?
Absolut. Folosim criptare SSL pentru a proteja toate datele sensibile în timpul tranzacțiilor.
Cum pot obține o factură?
Cum pot obține o factură?
Introduceți datele dumneavoastră la plasarea comenzii, Veți găsi câmpurile corespunzătoare la finalizarea comenzii. Odată emisă, factura vă va fi trimisă și va fi transmisă automat către SDI.
Pentru clienții care furnizează informații de facturare la o dată ulterioară procesării comenzii, vă rugăm să rețineți că Nu va fi posibil să se accepte cereri de facturare după termenul limită zece zile de la evaziune al ordinului.
🚚 Transport
În ce țări expediați?
În ce țări expediați?
În prezent, livrăm în toată Italia, în toată Europa, Statele Unite, Canada și Regatul Unit.
Pentru a solicita informații despre livrările către alte destinații, vă rugăm să ne contactați. contactaţi-ne.
Ce curieri folosiți pentru expedieri?
Ce curieri folosiți pentru expedieri?
- Italia: Pentru livrările naționale folosim curierul TNT.
- În străinătate: Pentru livrările internaționale, ne bazăm pe FedEx Şi DHL.
- Materiale voluminoase: Pentru materiale mari folosim DACHSER & FERCAM
Aveți nevoie de livrare expresă?
Aveți nevoie de livrare expresă?
Profită de serviciul nostru de livrare PRIME și primește-ți produsele până a doua zi la ora 12! Comandă astăzi și bucură-te de viteza și fiabilitatea pe care doar serviciul nostru PRIME le poate oferi.
Termeni și condiții:
- Oferta este valabilă doar pentru comenzile plasate înainte de ora 14:00.
- Nu este valabil pentru insule (nu este disponibil pentru Calabria, Sardinia și Sicilia) și zone greu accesibile.
- Nu este valabil pentru produsele cu termen de livrare afișat între 8 și 10 zile.
Alege viteza și confortul PRIME Shipping și primește-ți cumpărăturile în timp record!
🔧 Produse la comandă sau personalizabile în magazinul Emmeti
Ce înseamnă un produs „făcut la comandă”?
Ce înseamnă un produs „făcut la comandă”?
Un produs „făcut la comandă” este un articol care nu este disponibil imediat în stoc și este comandat direct de la furnizor numai după ce ați efectuat achiziția. Acest lucru poate duce la timpi de livrare mai lungi decât în cazul produselor care sunt în stoc.
Cum pot comanda un produs personalizabil?
Cum pot comanda un produs personalizabil?
Pentru a comanda un produs personalizabil, selectați opțiunile de personalizare disponibile pe pagina produsului (cum ar fi dimensiunea, culoarea, gravarea etc.) și adăugați articolul în coș. Dacă aveți solicitări speciale care nu sunt acoperite de opțiunile standard, vă rugăm să ne contactați direct pentru a discuta despre nevoile dumneavoastră specifice.
Care sunt termenele de livrare pentru produsele la comandă sau personalizabile?
Care sunt termenele de livrare pentru produsele la comandă sau personalizabile?
Timpii de livrare pentru produsele realizate la comandă sau personalizabile pot varia în funcție de complexitatea personalizării și de disponibilitatea furnizorului. Vă vom oferi un timp estimat de livrare atunci când plasați comanda sau imediat după primirea acesteia.
🛠️ Retururi și rambursări
Care sunt politicile de returnare?
Care sunt politicile de returnare?
La Emmeti Store, ne dorim să fiți complet mulțumiți de achiziția dvs. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumiți de produsul primit, îl puteți returna în termen de 14 zile de la data livrării. Pentru a iniția procesul de returnare, puteți face acest lucru prin intermediul contului dumneavoastră.
⚠️ Pentru comenzile către Statele Unite, toate vânzările sunt considerate „vânzare finală„: prin urmare, nu se vor accepta retururi sau schimburi.”
Este posibil să returnez un produs făcut la comandă sau personalizat?
Este posibil să returnez un produs făcut la comandă sau personalizat?
Dreptul de retragere nu se aplică în următoarele cazuri:
- Produse nu este prezent în catalog, comandat la cererea specifică a clientului
- Produse personalizat sau făcut la comandă
- Produse excluse în temeiulArt. 59 din Decretul legislativ 206/2005
Exemple de produse excluse:
- Uși de orice tip (uși, uși batante, uși blindate, contratocuri)
- Tencuieli și vopsele speciale
- Mobilier profesional Beta
- Produse Velux
- Sobe și șeminee Le Nordica
- Alte articole personalizate
📝Pentru aceste articole, se acceptă orice returnarenumai cu autorizație scrisă prealabilăde EmmetiStore.
Condițiile de returnare ale Statelor Unite
Condițiile de returnare ale Statelor Unite
Începând cu 15 iulie 2025, Emmeti Store nu va mai accepta retururi din Statele Unite din cauza taxelor vamale ridicate introduse recent. Toate comenzile cu o destinație de livrare în Statele Unite pot fi anulate doar înainte de a fi expediate; odată expediate, aceste comenzi vor fi considerate vânzare finală.
Condiții de returnare
Condiții de returnare
Produsul trebuie returnat în ambalajul original, complet cu toate accesoriile și documentația.
Produsul trebuie să fie în stare nouă și neutilizată.
Costurile de returnare sunt în sarcina clientului, cu excepția cazului în care produsul este defect sau a fost trimis din greșeală.
Cât timp va dura până primesc rambursarea?
Cât timp va dura până primesc rambursarea?
După ce am primit produsul returnat și am verificat starea acestuia, vom proceda la rambursarea banilor în termen de 14 zile lucrătoareRambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată utilizată pentru achiziția inițială.
Vă vom anunța prin e-mail când rambursarea dumneavoastră va fi emisă.
