CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE

Artă. 1 Dispoziții generale

1.1 Prin navigarea în această zonă, Utilizatorul accesează emmestore.it/.fr/.com. Navigarea și transmiterea unei comenzi de achiziție pe site implică acceptarea Condițiilor și Politicilor de Protecție a Datelor adoptate de site și indicate în acesta.

1.2 Prezentele Condiții Generale de Vânzare se aplică vânzării de produse la distanță, cu referire exclusivă la achizițiile efectuate pe site-ul web emmetistore.it/.fr/.com, în conformitate cu prevederile Părții a III-a, Titlul III, Capitolul I din Decretul Legislativ 206/2005 modificat prin Decretul Legislativ 21/14 și Decretul Legislativ 70/2003 de punere în aplicare a Directivei UE privind Serviciile Societății Informaționale (așa-numita „Directivă privind Comerțul Electronic”) de către Emmeti Store Srl, cu sediul social în Via Torino 168, 10093 Collegno (TO) cu număr de TVA 05379260010.

1.3 Utilizatorul este obligat, înainte de a accesa produsele furnizate de site, să citească prezentele Condiții Generale de Vânzare, care sunt acceptate în general și în mod neechivoc la momentul achiziției.

1.4 Utilizatorul este invitat să descarce și să imprime o copie a formularului de cumpărare și a acestor Condiții Generale de Vânzare, a căror termeni Emmeti Store Srl își rezervă dreptul de a-i modifica unilateral fără notificare prealabilă.

Artă. 2 Definiții

Termenul „Condiții Generale” se referă la acest document.

Termenul „Client” se referă la persoana fizică, fie consumator, fie profesionist, persoană fizică sau juridică, care efectuează achiziționarea unuia sau mai multor Produse, conform indicațiilor de pe Site și din Condițiile Generale.

Termenul „Consumator” înseamnă persoana fizică care acționează în alte scopuri decât activitatea antreprenorială, comercială, artizanală sau profesională pe care o desfășoară eventual. Termenul „Produse” înseamnă toate produsele comercializate de Emmeti Store Srl pe Site. Termenul „Punct de vânzare” înseamnă magazinul sub marca Emmeti Store Srl.

Termenul „Site” înseamnă site-ul oficial al Emmeti Store Srl https://www.emmetistore.it/. Termenul „Comandă de achiziție” înseamnă comanda Clientului, generată de sistem la sfârșitul procedurii de achiziție, care conține detaliile Produselor și Serviciilor achiziționate, precum și acceptarea acestor Condiții Generale și a Condițiilor Serviciilor achiziționate, dacă este cazul. Termenul „Confirmare Comandă” înseamnă comunicarea scrisă trimisă de Emmeti Store Srl Clientului, la adresa de e-mail indicată de acesta din urmă, care conține confirmarea încheierii Contractului de Vânzare cu trimiterea Comenzii de Achiziție și a datelor conținute în aceasta. Termenul „Contract de vânzare” înseamnă contractul de vânzare încheiat între Client și Emmeti Store cu trimiterea Comenzii de Achiziție și cu plata Produsului(ilor) și/sau Serviciului(ilor) achiziționat(e).

Termenul „Comandă de cumpărare” înseamnă comanda Clientului, generată de sistem la finalul procedurii de cumpărare, care conține detaliile Produselor și Serviciilor achiziționate, precum și acceptarea acestor Condiții Generale și a Condițiilor Serviciilor achiziționate, dacă este cazul.

Termenul „Confirmare Comandă” înseamnă prima comunicare scrisă trimisă de Emmeti Store Clientului, la adresa de e-mail indicată de acesta din urmă, care nu are încă valoare de acceptare expresă, ci doar de primire a comenzii.

Termenul „Procesarea Comenzii” se referă la finalizarea fazei de achiziție prin care Emmeti Store, după ce a primit și a acceptat comanda, începe procedurile pentru a o pune la dispoziție în vederea livrării. 

Termenul „Returnare” înseamnă returnarea unui produs achiziționat din magazinul online către Emmeti Store, în termenul indicat și cu limitele stabilite pentru dreptul de retragere, primind rambursarea sumei plătite.

Artă. 3 Încheierea contractului

3.1 Clientul poate achiziționa produsele așa cum sunt ilustrate în fișele informative de pe paginile site-ului web Emmeti Store Srl, accesând zona corespunzătoare (după înregistrare) și plasând comanda online. Emmeti Store Srl garantează că, în momentul plasării comenzii, Consumatorul recunoaște în mod expres că propunerea de cumpărare – dacă este acceptată de Emmeti Store Srl – implică obligația de a plăti prețul stabilit și toate costurile specificate.

3.2 Clientul, prin efectuarea procedurii de cumpărare indicate pe site, va putea alege produsele care îl interesează, va verifica valoarea totală a Produselor pe care intenționează să le achiziționeze, iar în ceea ce privește costurile de livrare, acestea vor fi cuantificate în momentul transmiterii confirmării comenzii de către Emmeti Store Srl, așa cum este indicat la punctul nr. 3.6.

3.3 Comanda de achiziție trebuie completată exact de către Client în toate părțile sale și trebuie să conțină identificarea exactă a produsului/produselor comandate, a Clientului și a locului de livrare.

3.4 Comanda de achiziție este valabilă ca propunere contractuală din partea Clientului, exprimată online. Prin trimiterea propunerii de comandă, Clientul se oferă să achiziționeze un Produs sau Serviciu. Trimiterea propunerii de comandă nu obligă în niciun fel EMMETI Store Srl – cu excepția cazului în care se stabilește altfel pe Site – și nici oferta online de Produse sau Servicii nu poate fi înțeleasă ca o propunere către public în temeiul art. 1336 cc În urma comenzii, odată ce achiziția a fost finalizată și plata a fost efectuată, sistemul va trimite automat un e-mail de confirmare a comenzii care nu va avea încă valoarea unei acceptări exprese.

3.5 Emmeti Store Srl acceptă comanda în limita cantităților disponibile în stoc, prin urmare, Emmeti Store Srl nu garantează certitudinea cesionării Produsului comandat.

Veți primi apoi un al doilea e-mail care vă va informa dacă produsele sunt sau nu în stoc și termenele orientative de livrare, conform prevederilor art. 9, iar comanda va fi considerată acceptată și Contractul la Distanță perfecționat, deși în limitele indicate la punctele 3.4 și 3.7.

3.6 Confirmarea Comenzii va conține rezumatul comenzii, care prezintă detaliile comenzii, prețul produsului, costurile de transport și serviciul ales și orice costuri suplimentare, adresa de livrare.

3.7 Emmeti Store Srl își rezervă dreptul de a refuza propunerea de cumpărare transmisă, cu titlu de exemplu și fără a se limita la următoarele cazuri: neîndeplinirea anterioară din orice motiv, supunerea la proceduri de faliment, lipsa disponibilității mărfurilor în depozite, comenzi în mod evident incorecte, comenzi cu date lipsă, prețuri mai mici decât prețurile pieței.

Artă. 4 Înregistrare

4.1 La finalizarea procedurii de înregistrare, Clientul se angajează să urmeze instrucțiunile de pe site și să furnizeze date personale corecte și adevărate.

4.2 După finalizarea înregistrării, Clientul va primi un e-mail de confirmare la adresa de e-mail indicată de acesta.

4.3 Clientul se angajează să informeze prompt Emmeti Store Srl cu privire la orice modificare a datelor sale indicate în timpul Înregistrării.

4.4 În cazul în care Clientul comunică date inexacte sau incomplete sau chiar în cazul unei contestații din partea Emmeti Store Srl cu privire la plățile efectuate, Emmeti Store Srl va avea dreptul de a nu activa sau suspenda Livrarea până la remedierea deficiențelor relevante.

4.5 Când Clientul/Utilizatorul solicită activarea unui profil pentru prima dată, acesta din urmă va indica numele de utilizator/e-mailul și parola. Clientul recunoaște că acești identificatori constituie sistemul de validare pentru accesul Clientului la serviciile online și singurul sistem potrivit pentru identificarea Clientului care, prin acțiunile efectuate prin intermediul unui astfel de acces, îi vor fi atribuite și vor avea efect obligatoriu asupra sa.

4.6 Clientul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor sale de acces și să le protejeze cu grijă și diligență și să nu le transmită unor terțe părți.

Artă. 5 Disponibilitatea produsului

5.1 Disponibilitatea produsului se referă la disponibilitatea efectivă la momentul plasării comenzii de către Client. Această disponibilitate este pur orientativă; Din cauza prezenței simultane a mai multor utilizatori pe site, produsele ar putea fi vândute altor clienți înainte de confirmarea comenzii.

5.2 Chiar și după trimiterea confirmării comenzii, pot exista cazuri de indisponibilitate parțială sau totală a bunurilor. În aceste cazuri, Emmeti Store Srl va informa prompt Clientul prin e-mail la adresa indicată în timpul înregistrării.

5.3 În cazul în care utilizatorul solicită anularea comenzii prin e-mail, rezilind contractul, Emmeti Store Srl va rambursa suma plătită în termenul indicativ al primei zile de vineri lucrătoare începând din momentul în care Emmeti Store Srl a luat cunoștință de intenția Clientului de a rezilia contractul.

Artă. 6 Responsabilitate

6.1 Emmeti Store S.rl. nu își asumă nicio responsabilitate pentru întreruperile atribuibile unor cazuri de forță majoră și/sau circumstanțe imprevizibile, chiar dacă depind de defecțiuni și întreruperi ale rețelei de internet, în cazul în care nu este posibilă executarea comenzii în termenele stabilite în contract.

Art.7 Metode de plată, prețuri și rambursări

7.1 Prețul produsului este cel indicat pe site, cu excepția cazului în care există o eroare evidentă.

7.2 În cazul unei erori, Emmeti Store Srl va notifica Clientul cât mai curând posibil, permițându-i acestuia să decidă dacă confirmă comanda prin plata diferenței de preț sau procedează la anulare.

7.3 În cazul în care prețul indicat este mai mare decât prețul real, Emmeti Store Srl nu este obligată să ramburseze diferența.

7.4 Prețurile indicate pe site includ TVA și nu includ costurile de livrare (pentru care facem referire în mod expres la secțiunea de livrare a site-urilor).

7.5 Prețurile pot fi modificate oricând. Modificările de preț nu afectează comenzile pentru care a fost deja trimisă o confirmare a comenzii.

7.6 Plata trebuie efectuată cu card de debit sau de credit (circuite Visa și Mastercard, cu condiția ca acestea să fie activate pentru achiziții online și să aibă un cod de verificare), Paypal™, transfer bancar în avans, plată la livrare (numerar la livrare), Klarna, Amazon Payment sau Satispay. Suma datorată va fi încasată la data confirmării comenzii. Titularul comenzii plătite cu cardul de credit trebuie să fie proprietarul cardului de credit utilizat. EMMETI Srl își rezervă dreptul de a solicita Clientului să trimită prin fax o copie a unui act de identitate valabil pentru a verifica proprietatea cardului, cu dreptul de a solicita un extras fotografic al cardului care să lase ultimele 4 cifre vizibile.

7.7 Orice rambursare către Client în urma retragerii sau anulării comenzii va fi creditată în aceeași modalitate utilizată pentru plată, cu excepția plăților efectuate inițial prin Rash on Delivery sau Satispay, pentru care Emmeti Store Srl va solicita în mod expres clientului un cod IBAN pe care să se crediteze suma datorată.

7.8 În cazul exercitării dreptului de retragere de către Client, Emmeti Store Srl va credita rambursarea într-un termen rezonabil de la ziua în care a luat cunoștință de intenția Clientului de a se retrage: În caz de retragere, Emmeti Store Srl își rezervă dreptul de a rambursa prețul minus orice costuri de livrare pe care le-a suportat pentru a trimite comanda.

7.9 Dacă retragerea are loc după ce Clientul a primit bunurile, costul returnării bunurilor către Emmeti Store Srl va fi, de asemenea, suportat în întregime de către Client. În acest caz, Emmeti Store Srl va trimite un formular de retur, oferind clientului opțiunea de a alege dacă dorește să procedeze independent la retur (preluând responsabilitatea ambalării adecvate și a expedierii către Emmeti Store Srl) sau dacă solicită Emmeti Store Srl să primească - la plata a 25,00 € - o scrisoare de trăsură specifică, utilă pentru efectuarea returului. În acest al doilea caz, Emmeti Store Srl va fi responsabilă și pentru rezervarea cursei curierului pentru ridicarea mărfurilor care urmează a fi returnate. Odată ce produsul returnat a fost primit, Emmeti va proceda la rambursarea prețului minus orice costuri suplimentare de transport pentru trimiterea bunurilor către client, în termen de 9 zile de la primirea bunurilor la sediul său, pentru a putea verifica integritatea bunurilor și prezența tuturor componentelor aferente produsului/produselor trimis(e).

7.10 Emmeti Store Srl nu va fi răspunzătoare în niciun caz pentru daune, pierderi și costuri suportate de Client ca urmare a neexecutării contractului din motive care nu îi sunt imputabile, Clientul având dreptul doar la rambursarea integrală a prețului plătit și a oricăror costuri suplimentare suportate.

7.11 Emmeti Store Srl va trata o penalizare de 10,00 € pentru fiecare comandă anulată

Artă. 8 Timp de livrare

Timpii de livrare indicați pe Site în momentul achiziției vor avea doar valoare orientativă și nu pot fi considerați în totalitate independență, la fel ca și timpii indicați în comunicarea scrisă din partea Emmeti Store la plasarea comenzii, iar metodele și timpii de contact cu Clientul - înainte de livrare sau după prima încercare de livrare - vor depinde de curierul ales în funcție de tipul specific de comandă care urmează a fi livrată.

Emmeti Store nu va fi responsabil pentru nicio întârziere în ceea ce privește termenele de livrare indicate.

Artă. 9 Executarea contractului la distanță și îndeplinirea comenzii

9.1 Cu excepția cazului în care Părțile convin altfel sau cu excepția cazurilor în care – cu o notificare corespunzătoare – EMMETI Store Srl informează Clientul cu privire la termene diferite pentru livrarea și executarea Contractului la Distanță, în funcție de disponibilitatea Produselor și Serviciilor sau pe baza unor solicitări specifice din partea Clientului care implică termene specifice pentru executarea, livrarea și procesarea propunerii de comandă acceptate - și fără a aduce atingere cazurilor prevăzute în următoarea clauză 9.6 care nu pot fi considerate o prelungire a termenelor de livrare atribuibile EMMETI Store Srl - Contractul la Distanță încheiat în temeiul prezentelor Condiții Generale va fi procesat în termen de maximum treizeci de zile începând de la ziua următoare celei în care EMMETI Store Srl a transmis Clientului acceptul său în temeiul articolelor 3.5 și 3.6 din prezentele Condiții Generale.

9.2 Obligația de livrare este îndeplinită de către EMMETI Store Srl prin transferul disponibilității materiale sau, în orice caz, al controlului Produselor către Consumator. În cazul în care EMMETI Store Srl nu își îndeplinește obligația de a livra Produsele în termenul convenit, Consumatorul are obligația de a o invita să efectueze livrarea într-un termen suplimentar adecvat circumstanțelor. Dacă perioada suplimentară astfel acordată expiră fără ca Produsele să i-au fost livrate, Consumatorul are dreptul să reziliază Contractul la Distanță.

9.3 Când curierul efectuează livrarea, Clientul trebuie să verifice:

  • că ambalajul este intact, nedeteriorat sau ud și, în orice caz, respectă caracteristicile standard.
  • că numărul de colete (numărul de colete) indicat pe factură corespunde numărului de colete efectiv livrate.

Orice reclamație trebuie adresată imediat transportatorului, în absența acesteia, produsul considerându-se livrat corect. Factura, conținută în buzunarul special aplicat pe exteriorul coletului, trebuie păstrată.

Dacă curierul ales pentru livrare este BRT, Clientul trebuie să scrie în mod obligatoriu o „rezervare specifică” pe avizul de livrare la livrare pentru a permite Emmeti Store Srl să solicite despăgubiri de la transportator în cazul în care bunurile s-au deteriorat în timpul transportului. În absența acestei ultime rezervări, Emmeti Store Srl nu va putea proceda la nicio rambursare către Client.

Dacă la livrarea Produsului există deteriorări evidente ale ambalajului, Clientul trebuie:

  • exprimă o rezervă sau coletul este acceptat, dar înainte de semnarea documentului Clientul trebuie să scrie „Accept cu drept de rezervă”, va fi posibilă, odată ce coletul a fost deschis și s-au constatat eventuale daune, activarea imediată a procedurii de garanție.
  • respinge mărfurile deteriorate dacă nu este posibilă acceptarea coletului cu rezerve sau dacă deteriorarea este vizibilă fără a fi nevoie să deschideți coletul.
  • În cazul Produselor defecte aflate în garanție, costurile de returnare pentru înlocuirea Produsului vor fi suportate de către EMMETI.

9.4. Clientul va fi responsabil pentru orice costuri suplimentare (pe lângă prețul Produsului, care va fi evidențiat în orice caz pe Site ca sumă totală inclusiv taxele, la care se adaugă - pe baza indicațiilor furnizate pe Site - costurile suportate de Client pentru transport, livrare sau altele) datorate costurilor de transport, livrare sau poștale sau altor tipuri de costuri, dacă este cazul (de exemplu, costuri suplimentare pentru orice acoperire de asigurare solicitată de Client pentru expedierea unui anumit Produs).

În temeiul art. 51, paragraful 3, Clienții sunt informați că nu există restricții de livrare.

9.5 În cazul neexecutării comenzii de către EMMETI Store Srl din cauza indisponibilității, chiar și temporare, a Produsului sau Serviciului solicitat, EMMETI Store Srl va informa prompt Clientul consumator prin:

  • să se conformeze prin efectuarea unei furnizări diferite de cea convenită, de valoare și calitate echivalentă sau superioară, în cazul în care Clientul consumator acceptă în mod expres aceasta ca răspuns la comunicarea prin care EMMETI Store Srl l-a informat despre indisponibilitatea Produsului sau Serviciului solicitat;
  • la rambursarea oricăror sume deja plătite pentru furnizare, în cazul în care Clientul consumator nu intenționează să accepte o furnizare alta decât cea convenită, de valoare și calitate echivalentă sau superioară, fără a aduce atingere clauzelor 9.6, 9.7 și 9.8 de mai jos.

9.6 În cazul în care Clientul solicită livrarea într-o altă țară decât Italia – și în cazul în care această opțiune este disponibilă pe Site – la sosirea în țara Clientului, Produsul achiziționat poate fi supus plății unor taxe vamale (de exemplu, taxe, comisioane, taxe vamale etc.), care vor fi suportate de Client. EMMETI Store Srl nu este responsabilă pentru astfel de taxe vamale și nu este obligată să controleze sumele respective. Prin urmare, Clientul are responsabilitatea de a verifica în avans cuantumul unor astfel de posibile taxe, care nu pot fi predeterminate. Din acest motiv, EMMETI Store Srl sugerează Clientului consumator să verifice - înainte de a trimite orice propunere de comandă de achiziție - orice taxe de acest fel la birourile vamale competente din țara de livrare a Produselor, pentru a obține informații detaliate în această privință.

9.7 În cazul în care Clientul refuză Produsul achiziționat la sosire sau refuză să plătească taxele vamale respective, toate costurile aferente taxelor vamale neplătite (atât cele legate de livrarea în țara Clientului, cât și cele pe care EMMETI Store Srl este obligată să le plătească agenților vamali pentru returnarea Produsului/Produselor în Italia) vor fi facturate Clientului, prin reținerea acestora din suma care va fi returnată cu titlu de rambursare, care va fi plătită numai la returnarea bunurilor refuzate către Emmeti Store Srl.

9.8 Procedurile vamale pot cauza întârzieri în livrarea Produsului. În cazul în care apar întârzieri, Clientul este sfătuit să efectueze verificările corespunzătoare la birourile vamale competente. Factura pentru taxele vamale poate sosi la săptămâni după ce Clientul primește Produsul.

Artă. 10 Dreptul de retragere și returnare

10.1 În cazul în care Clientul este consumator (persoana fizică sau grupul de persoane care utilizează bunuri, produse sau servicii achiziționate în principal pentru nevoi personale, sociale, familiale și similare, care nu au legătură directă cu activități antreprenoriale sau comerciale), acesta are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare și de a exercita dreptul de returnare, fără nicio penalitate și fără a specifica motivul, în termen de paisprezece (14) zile de la livrarea Produsului/Produselor achiziționate.

10.2 Clientul care intenționează să exercite dreptul de retragere și să efectueze returul trebuie să comunice acest lucru către Emmeti Store Srl, printr-o declarație explicită care poate fi trimisă alternativ prin e-mail - sau prin poștă recomandată sau prin PEC la următoarele adrese: orders@emmetistore.it / amministrazione@emmetistore.it / info@pec.emmetistore.it

10.3 Retragerea și dreptul de returnare aferent pot viza toate bunurile achiziționate sau doar o parte din bunuri, cu excepția produselor realizate la comandă sau personalizate și, în orice caz, a celor disponibile la comandă.

10.4 În cazul Produselor comandate de Client printr-o singură Comandă de Cumpărare și livrate separat și/sau în cazul livrării unui Produs format din mai multe loturi sau bucăți, termenul de paisprezece (14) zile pentru retragerea din Contractul de Vânzare va începe să curgă din ziua în care Clientul dobândește posesia fizică a ultimului Produs și/sau a ultimului lot sau bucăți. În cazul expedierii, data livrării la oficiul poștal sau curier va fi valabilă între Părți.

10.5 În scopul exercitării dreptului de retragere și returnare, Clientul poate returna Produsul, achiziționat de pe Site, într-una dintre următoarele modalități, în aceleași modalități ca la punctul 7.9, cu condiția ca acest lucru să se facă în termen de paisprezece (14) zile de la data ridicării Produsului.

10.6 Bunurile trebuie returnate intacte în ambalajul/pachetul original, complete cu toate componentele sale și împreună cu documentația fiscală anexată. Fără a aduce atingere dreptului Emmeti Store Srl de a verifica respectarea celor de mai sus, site-ul va oferi rambursarea în conformitate cu prevederile art. 7,7-7,8-7,9. Integritatea Produsului care urmează a fi returnat în urma exercitării dreptului de retragere și de returnare este o condiție esențială pentru exercitarea dreptului în sine.

10.7 Dreptul de retragere nu poate fi aplicat și nici dreptul de returnare și de solicitare a rambursării nu poate fi exercitat pentru produsele comercializate de Emmeti Store Srl incluse în categoriile de la art. 59 din Decretul legislativ 206/2005.

10.8 Clientul consumator nu își poate exercita dreptul de retragere în cazul unui Contract la Distanță care are ca obiect Produse care sunt în mod clar personalizate sau solicitate cu specificații particulare de către Consumator sau, în orice caz, disponibile pentru comandă de către client. În acest sens, cu titlu ilustrativ, dar nu exhaustiv, se face referire la Produsele enumerate mai jos: uși de orice tip, tencuieli sau vopsele speciale, personalizări speciale, mobilier. Beta, Velux și sobe Le Nordica.

Artă. 11 Serviciul de Comunicare și Relații Publice

11.1 Pentru orice comunicare/informație/sau solicitare referitoare la produsul/produsele achiziționat/e, Clientul trebuie să contacteze Emmeti Store Srl, în următoarele modalități. Cu excepția produselor de la următorii producători, pentru care orice reclamații privind funcționarea produsului/produselor trebuie trimise direct companiei-mamă.

Artă. 12 Prelucrarea datelor

12.1 Datele Clientului sunt prelucrate în conformitate cu prevederile legislației privind protecția datelor cu caracter personal, așa cum este specificat în secțiunea specifică care conține informațiile în temeiul art. 13 din Regulamentul UE. 2016/679.

Artă. 13 Clauza de salvgardare

În cazul în care una dintre clauzele acestor condiții de vânzare este nulă din orice motiv, acest lucru nu va compromite în niciun fel validitatea și respectarea celorlalte prevederi conținute în aceste Condiții de Vânzare.

Artă. 14 Informații despre clienți

14.1 În cazul în care contractul la distanță este stipulat între Emmeti Store Srl și un Client consumator, în temeiul art. 49 din Codul Consumatorului, următoarele informații obligatorii sunt furnizate mai jos:

14.2 Identitatea, sediul social și datele de contact ale Emmeti Store Srl în calitate de furnizor al Produselor și Serviciilor oferite spre vânzare pe Site sunt următoarele:

Emmeti Store Srl

Sediul social: via Torino 168 Collegno (TO), 10093

Cod fiscal: 05379260010

Cod TVA: 05379260010

Tel. +39 011/4037738

E-mail: amministrazione@emmetistore.it

PEC: info@pec.emmetistore.it

Sediul social, pe lângă datele de contact furnizate, este presupus - și în temeiul art. 49, paragraful 1, litera (d) din Codul Consumatorului - ca adresă la care Clientul consumator poate trimite reclamații.

14.3 Caracteristicile esențiale ale produselor și serviciilor sunt raportate în fișe tehnice specifice publicate pe Site - însoțite de imagini fotografice - pe care Clientul le poate vizualiza înainte de a trimite oferta de cumpărare.

EMMETI Store Srl își rezervă dreptul de a modifica/adapta informațiile tehnice și dimensionale ale Produselor din catalog, chiar și fără notificare prealabilă. Următoarele informații sunt raportate și în cadrul acestor carduri sau pe paginile web aferente ale publicării în procesul de achiziție:

  1. a) Disponibilitate și preț, inclusiv toate taxele și impozitele plătibile de către Client;
  2. b) cheltuieli suplimentare și costuri de livrare, în funcție de metodele de expediere și livrare oferite pe Site și alese de Client, precum și orice alte elemente de cost suplimentare, după caz, care sunt suportate de Client (Consumatorul este specificat și informat în temeiul art. 57 din Codul Consumatorului că, în cazul exercitării dreptului de retragere conform clauzei 9, costurile de returnare a Produselor sunt suportate de acesta);
  3. c) modalitățile de plată, de livrare a bunurilor sau de prestare a serviciului;
  4. d) durata de valabilitate a diferitelor oferte și prețuri (chiar și în cazul unor oferte promoționale, vânzări speciale și/sau reduceri aplicate);
  5. e) modalitățile de plată, livrare și executare, data până la care EMMETI Store Srl se angajează să livreze Produsele sau să presteze Serviciile și, dacă este cazul, modul de gestionare a reclamațiilor de către profesionist.

14.4 În ceea ce privește dreptul de retragere, consultați clauzele 9, 10, 11 și 12.

14.5 Pe lângă informațiile obligatorii raportate mai sus, celelalte informații cerute atât de Codul Consumatorilor, cât și de Decretul Legislativ 70/2003 sunt, de asemenea, raportate mai jos, atât în favoarea Clienților consumatori (pe lângă cele furnizate mai sus, în acest caz), cât și a Clienților non-consumatori (persoane juridice și profesioniști):

  1. a) cu referire la datele care vă permit să contactați rapid EMMETI Store Srl și să comunicați direct și eficient, inclusiv numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail, sunt următoarele:

Tel. +39 011/4037738

E-mail: amministrazione@emmetistore.it PEC: info@pec.emmetistore.it

14.6 Publicarea online a acestor Condiții Generale de Vânzare și a Articolului 3 de mai sus sunt valabile ca prezentare a informațiilor pe un suport durabil furnizat Clientului Consumator în temeiul art. 51 din Codul Consumatorului.

Artă. 15 Garanția produsului pentru consumator

15.1 Exclusiv în cazurile în care Contractul la Distanță a fost încheiat cu un Client consumator și în cazurile în care Produsul achiziționat se dovedește a nu fi conform prevederilor Contractului la Distanță și în conformitate cu ceea ce este specificat la art. 129 din Codul Consumatorului, Clientul consumator poate beneficia de următoarele drepturi de garanție.

15.2 În temeiul art. 49, paragraful 1, litera (n) din Codul Consumatorului, se transmite Clientului consumator următoarea notificare privind garanția legală de conformitate a bunurilor.

15.3 În cazul lipsei de conformitate a Produsului, Clientul consumator va avea dreptul la restabilirea, fără costuri, a conformității bunurilor prin reparare sau înlocuire sau la o reducere adecvată a prețului sau la rezilierea contractului.

Clientul consumator poate solicita, la alegerea sa, EMMETI Store Srl repararea bunurilor sau înlocuirea acestora, gratuit în ambele cazuri (costurile se referă la costurile necesare pentru a face bunurile conforme, în special cu referire la costurile suportate pentru transport, manoperă și materiale), cu excepția cazului în care remedierea solicitată este obiectiv imposibilă sau excesiv de oneroasă în comparație cu cealaltă. Una dintre cele două căi de atac trebuie considerată excesiv de onerosă dacă impune costuri nerezonabile pentru EMMETI Store Srl în comparație cu cealaltă, ținând cont de:

  1. a) valoarea pe care ar avea-o bunul dacă nu ar exista lipsuri de conformitate;
  2. b) gradul de neconformitate;
  3. c) dacă remediul alternativ poate fi realizat fără inconveniente semnificative pentru consumator.

15.4 Clientul consumator poate solicita, la alegerea sa, o reducere corespunzătoare a prețului sau rezilierea contractului în cazul în care apare una dintre următoarele situații:

  1. a) repararea și înlocuirea sunt imposibile sau excesiv de costisitoare;
  2. b) EMMETI Store Srl nu a reparat sau înlocuit bunurile într-un termen rezonabil, ținând cont de natura bunurilor și de scopul pentru care consumatorul a achiziționat bunurile;
  3. c) înlocuirea sau repararea efectuată anterior a cauzat inconveniente semnificative Consumatorului.

La stabilirea cuantumului reducerii sau a sumei care urmează a fi rambursată, se va lua în considerare utilizarea Produsului.

15.5 După raportarea lipsei de conformitate, EMMETI Store Srl poate oferi Clientului consumator orice altă cale de atac disponibilă, cu următoarele efecte:

  1. a) dacă Clientul consumator a solicitat deja o cale de atac specifică, EMMETI Store Srl va proceda la implementarea acesteia, sub rezerva acceptării de către Clientul consumator a căii de atac alternative propuse de EMMETI Store Srl;
  2. b) dacă Clientul consumator nu a solicitat deja o anumită cale de atac, acesta trebuie să accepte propunerea sau să o respingă alegând o altă cale de atac în conformitate cu prevederile prezentei clauze 13.

15.6 O lipsă de conformitate minoră pentru care nu a fost posibilă sau este excesiv de oneroasă exercitarea căilor de reparare sau înlocuire nu dă dreptul la rezilierea contractului.

15.7 Clientul consumator își pierde drepturile prevăzute în prezenta clauză dacă nu raportează către EMMETI Store Srl lipsa de conformitate a Produselor în termen de două luni de la data la care a descoperit defectul.

Artă. 16 Legea aplicabilă și instanța competentă

16.1 Prezentele Condiții Generale de Vânzare sunt guvernate și interpretate în conformitate cu legislația italiană, fără a aduce atingere oricărei reguli imperative predominante din țara de reședință obișnuită a Clientului. Prin urmare, interpretarea, executarea și rezolvarea Condițiilor Generale de Vânzare sunt supuse exclusiv legislației italiene.

16.2. Orice litigii inerente/consecuente acestora vor fi soluționate exclusiv de către Autoritatea Jurisdicțională Italiană.

16.3. Pentru litigiile civile care decurg din Contractul la Distanță, competența teritorială este cea a judecătorului de la locul de reședință sau de domiciliu al consumatorului, dacă acesta se află pe teritoriul Statului. Orice altă dispută care ar putea apărea în legătură cu contractul de vânzare online și/sau ca o consecință a acestor condiții va fi supusă competenței exclusive a Tribunalului din Torino.